Cancellation of reservation
If I cancel my reservation before payment, will there be a cancellation fee?
If you cancel before payment, there will be no cancellation fee.
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Can I cancel some of the passengers?
ホームページから予約照会をしていただき、「搭乗者取消」ボタンにて取り消しを承ります。ホームページから取り消しができない場合は、FDAコールセンターのナビダイヤル「4番」までご連絡をお願いいたします
Please inquire about your reservation on the homepage and click the "Cancel passenger" button to cancel your reservation.
- ※
- 往復便予約のうち、片道のみ搭乗者の一部取り消しをご希望の場合は、ホームページから承ることができませんので、FDAコールセンターのナビダイヤル「4番」までご連絡をお願いいたします
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Can I cancel (refund) a reservation that has been paid for by credit card through the website?
You can cancel your reservation on our website. When you cancel your reservation, we will automatically refund the amount, minus the cancellation fee, to the credit card you used for payment.
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If I pay by credit card and then cancel, when will I receive my refund?
It will take approximately 1-2 months for the refund to be processed, as this will vary depending on the date the refund procedure is accepted, the credit card company's deadline, and the timing of the refund process.
Refunds will be made through the credit card company used to make the reservation. For more information, please contact the credit card company directly.
- ※
- There are two methods of refund: the purchase amount will be charged and the refund will be settled at the same time, and only the fee will be deducted, or the purchase amount will be deducted once, and the remaining amount minus the fee will be refunded at a later date.
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現金で支払い済の予約は、ホームページから取り消し(払い戻し)できますか?
ホームページにて予約の取り消しが可能です。また、払い戻しについてはTOPページの「予約確認/変更/追加/取消」ボタンより「予約詳細」画面にお進みいただき、「全て取消」ボタンをクリックしてお手続きください。払戻方法を以下よりお選びいただけます
ただし、旅行代理店の場合は、お支払いされた代理店にてお手続きください
・空港カウンターでの払戻
・口座振込での払戻(搭乗者本人名義口座)
・口座振込での払戻(搭乗者本人名義以外)
なお、払戻方法で空港カウンターを選択されたお客さまは、ご予約の取消日またはご予約便出発日のいずれか早い時から1ヶ月以内に払戻のお手続きをお済ませください。払戻期間を過ぎますと、払戻できません
詳しくはこちら
ホームページからお手続きができない場合は、FDAコールセンターのナビダイヤル「4番」までご連絡をお願いいたします
【FDAコールセンター】
0570-55-0489(営業時間7:00~20:00 年中無休)
- ※
- IP電話または海外/国際電話などの場合は、050-3852-1669をご利用ください
口座振込での払戻を希望される場合は、振込手数料がかかる場合がございます。詳しくはこちらをご確認ください
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コンビニで支払い済の予約は、ホームページから取り消し(払い戻し)できますか?
ホームページにて予約の取り消しが可能です。また、払い戻しについてはTOPページの「予約確認/変更/追加/取消」ボタンより「予約詳細」画面にお進みいただき、「全て取消」ボタンをクリックしてお手続きください。払戻方法を以下よりお選びいただけます
・空港カウンターでの払戻
・口座振込での払戻(搭乗者本人名義口座)
・口座振込での払戻(搭乗者本人名義以外)
なお、払戻方法で空港カウンターを選択されたお客さまは、ご予約の取消日またはご予約便出発日のいずれか早い時から1ヶ月以内に払戻のお手続きをお済ませください。払戻期間を過ぎますと、払戻できません
詳しくはこちら
ホームページからお手続きができない場合は、FDAコールセンターのナビダイヤル「4番」までご連絡をお願いいたします
【FDAコールセンター】
0570-55-0489(営業時間7:00~20:00 年中無休)
- ※
- IP電話または海外/国際電話などの場合は、050-3852-1669をご利用ください
口座振込での払戻を希望される場合は、振込手数料がかかる場合がございます。詳しくはこちらをご確認ください
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旅行代理店で予約(支払い)をしました。予約を取り消ししたい場合は、どこに問い合わせればよいですか?
お支払いされた旅行代理店、空港カウンター、またはFDAコールセンターのナビダイヤル「4番」にて予約の取り消しを承ります。運賃の払い戻しにつきましては、お支払いされた旅行代理店にてお手続きください
【FDAコールセンター】
0570-55-0489(営業時間7:00~20:00 年中無休)
- ※
- IP電話または海外/国際電話などの場合は、050-3852-1669をご利用ください
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Can I cancel if bad weather is predicted?
If the website announces that a flight you are planning to board is expected to be affected by a typhoon, heavy snow, etc., or if the flight you are planning to board is canceled, significantly delayed, or operated under certain conditions due to bad weather (force majeure), we will provide a full refund of your ticket price without any handling fees.
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