close

Notices and Information
Due to the renewal of FDA Membership, we were accepting membership information transfer procedures until February 28, 2023.
For customers (member IDs) who did not complete the transfer procedure during the transfer period, we regret to inform you that we will have to cancel their membership.
We ask that existing customers register.

What payment methods are available?

クレジットカード、コンビニ、指定旅行代理店でお支払いいただけます。また、空港カウンターでもお支払いが可能です(カウンターオープン時間に限らせていただきます)
詳しくはこちら
各空港FDAカウンターの営業時間はこちら

You can pay by credit card. You can also pay at the airport counter (only during counter opening hours).
Learn more
Click here for the opening hours of FDA counters at each airport

close

On which screen on the website can I check the payment due date?

The payment deadline will be displayed at the top of the reservation details page. Enter the required information on the reservation inquiry screen and proceed to the reservation details screen.
Click here for reservation inquiry screen

close

Can I pay with a credit card in the name of someone other than the passenger?

You can pay

close

Can I pay in installments using a credit card?

Installment payments are not available. Only lump-sum payments are accepted.

close

コンビニでの支払方法を教えてください

コンビニ専用の支払番号を事前に取得していただく必要がございます
ホームページからのお手続き、またはFDAコールセンターのナビダイヤル「4番」にて承ります

【FDAコールセンター】
0570-55-0489(営業時間7:00~20:00 年中無休)

IP電話または海外/国際電話などの場合は、050-3852-1669をご利用ください

詳しくはこちら

閉じる

支払方法をコンビニのセブンイレブンに設定しましたが、ローソンに変更できますか?

ホームページから支払方法の変更が可能です
予約照会画面にて必要情報を入力し、予約詳細画面へお進みください。「支払方法変更」ボタンより変更いただけます
予約照会画面はこちら

閉じる

支払方法をコンビニに設定しましたが、クレジットカードに変更できますか?

ホームページから支払方法の変更が可能です
予約照会画面にて必要情報を入力し、予約詳細画面へお進みください。「支払方法変更」ボタンより変更いただけます
予約照会画面はこちら

閉じる

支払方法をコンビニに設定しましたが、旅行代理店での支払いに変更できますか?

FDAコールセンターのナビダイヤル「4番」にご連絡ください
その際に、支払いを旅行代理店に変更したい旨をオペレーターにお伝えください

【FDAコールセンター】
0570-55-0489(営業時間7:00~20:00 年中無休)

IP電話または海外/国際電話などの場合は、050-3852-1669をご利用ください

閉じる

支払方法をクレジットカードに設定しましたが、コンビニに変更できますか?

ホームページから支払方法の変更が可能です
予約照会画面にて必要情報を入力し、予約詳細画面へお進みください。「支払方法変更」ボタンより変更いただけます
予約照会画面はこちら

閉じる

銀行や郵便局のATMからの支払いは可能ですか?

銀行や郵便局のATMからの払い込みは承っておりません。クレジットカードでの決済、コンビニでのお支払い、または空港カウンターや指定旅行代理店にてお支払いください

閉じる

コンビニで支払いの際に、「明細書」や「振込受領書」を受け取りましたが、搭乗手続きの際に必要ですか?

「明細書」や「振込受領書」は必要ありません。搭乗手続きには予約番号が必要になります

閉じる

How can I book for two people and pay separately?

If you make a reservation for two people at the same time (if the reservation number is the same), you cannot pay for each person separately. Please make a reservation for each person separately.

2名様でご予約済みの場合は、ご予約の分割をいたしますのでFDAコールセンターのナビダイヤル「4番」にお問い合わせください

【FDAコールセンター】
0570-55-0489(営業時間7:00~20:00 年中無休)

IP電話または海外/国際電話などの場合は、050-3852-1669をご利用ください

close

自動チェックイン機(KIOSK)で航空券の購入はできますか?

自動チェックイン機(KIOSK)で航空券の購入はできません。自動チェックイン機(KIOSK)は搭乗手続きのみを行う機械になりますので、恐れ入りますが空港カウンターにてご購入ください

閉じる

When I tried to pay by credit card, I got a message saying the payment could not be processed.

This message may be displayed if an authentication error occurs due to multiple credit card transactions on the same day or for some other reason with the credit card information you entered.
We apologize for the inconvenience, but please contact your credit card issuer or try a different credit card or payment method.

close

When I tried to pay by credit card, a screen appeared asking me to select the card brand and issuer.

The credit card information you entered requires additional authentication due to multiple transactions on the same day or other reasons.
Please select the one that matches the card you entered.

close

Top of page

Member ID (10 digits)

password

Forgot your membership ID?
Forgot your password?

Close item


Close item