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Notices and Information
Due to the renewal of FDA Membership, we were accepting membership information transfer procedures until February 28, 2023.
For customers (member IDs) who did not complete the transfer procedure during the transfer period, we regret to inform you that we will have to cancel their membership.
We ask that existing customers register.

How can I check the flight status?

ホームページの運航情報ページまたはFDAコールセンターのナビダイヤル「1番」にてご案内しております
運航情報の確認はこちら

Please refer to the flight information page on our website.
Check flight information here

【FDAコールセンター】
0570-55-0489(営業時間7:00~20:00 年中無休)

IP電話または海外/国際電話などの場合は、050-3852-1669をご利用ください

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What happens if my flight is cancelled due to bad weather?

全額払い戻し、またはご搭乗予定日の翌日より起算して30日以内の空席のある同一区間同一方向のFDA便への変更をFDAホームページや空港カウンター、FDAコールセンターのナビダイヤル「4番」にて承ります

ホームページでのお手続きはこちら

You can receive a full refund or change to an available FDA flight on the same route and in the same direction within 30 days from the day after your scheduled departure date via the FDA website or at the airport counter.

Click here for the procedure on the website

【FDAコールセンター】
0570-55-0489(営業時間7:00~20:00 年中無休)

IP電話または海外/国際電話などの場合は、050-3852-1669をご利用ください

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